Johdanto seuran toimihenkilöille

Toimihenkilön ohjeet on tarkoitettu seurojen toimihenkilöille, joilla on pääsy myClubin hallintakäyttöliittymään ja myClub Coach -mobiilisovellukseen. Ohjeissa löytyy apua esimerkiksi myClubin käyttöönottoon sekä seurakohtaisiin asetuksiin (pääkäyttäjät) sekä myClubin toimintoihin asetuksineen. Ohjeissa on myös tietoa myClubin lisäpalveluista.

Toimihenkilöt (seuratyöntekijät, hallituksen jäsenet, joukkueenjohtajat, valmentajat, ohjaajat, rahastonhoitajat jne.) hoitavat myClubilla seuran jokapäiväisiä hallintotehtäviä kuten:

  • jäsenhallinta ja jäsenrekisterin päivitys
  • laskutus, maksujen seuranta ja muu talouden hallinta
  • tapahtumahallinta (tapahtumien ja kurssien luonti ja läsnäolojen seuranta)
  • viestintä (sähköpostien lähetys ja tiedotteiden luonti).

Huomaa

Ohjeet seuran harrastajille, jäsenille ja vanhemmille, joilla ei ole toimihenkilön käyttöoikeuksia, löytyy täältä.

Ohjeiden käyttö

Valitse vasemman reunan valikosta aihealue, josta tarvitset ohjeita.

Voit myös etsiä ohjeartikkeleita sivun yläreunassa olevan hakukentän avulla.

Sivun oikeassa alakulmassa näkyy turkoosi puhekupla – klikkaamalla sitä saat käyttöösi tekoälyavusteisen tekstipohjaisen tuen, jonka kautta voit esittää vapaamuotoisia kysymyksiä myClubin toiminnoista.

Lisäapua

Mikäli et löydä apua ohjeista, ole ensisijaisesti yhteydessä seuran myClub-vastaavaan (pääkäyttäjään). Pääkäyttäjällä on pääsy esimerkiksi seuran omiin asetuksiin.

Mikäli olet pääkäyttäjä tai kyseessä on tekninen ongelma, voit olla yhteydessä support@myclub.fi.

Vastasiko tämä kysymykseesi? Kiitos palautteestasi Palautteen lähettämisessä tapahtui virhe. Yritä myöhemmin uudelleen.