Usein kysyttyä

Jäsentilin rekisteröiminen epäonnistuu: “Henkilö on jo rekisteröity seuraan”

Lue täältä.

Unohtunut salasana

Mikäli olet unohtanut salasanan, voi alustaa itsellesi uuden salasanan helposti myClubin kirjautumisivulla joko selainversiossa tai mobiilisovelluksessa. Salasanan voi alustaa uudelleen, mikäli sähköpostiosoite on määriteltynä myClub-tunnuksellesi.

  1. Klikkaa Salasana unohtunut? -linkkiä.
  2. Syötä sähköpostiosoitteesi.
  3. Avaa sähköposti ja seuraa ohjeita. (Mikäli et saanut viestiä, tarkista roskapostikansio.)

Sähköpostiosoite muuttunut

Mikäli sähköpostiosoitteesi on muuttunut, pyydä seuran toimihenkilöä (joukkueenjohtaja, valmentaja, seuratyöntekijä jne) vaihtamaan jäsentilisi sähköpostiosoite jäsenkortistasi ja lähettämään sinulle aktivointilinkki.

Saat jäsentilin aktivointilinkin uuteen sähköpostiisi, jota klikkaamalla pääset ottamaan jäsentilin käyttöön. Lue ohje jäsentilin rekisteröimisestä.

Samalla luot uuden myClub-tunnuksen uudelle sähköpostillesi, mikäli sitä et ole vielä luonut.

Miksi sähköpostit eivät tule perille?

Lue täältä.

Monivaiheinen tunnistautuminen

Aktivointi ei onnistu myClubin QR-koodi ikkunassa

Lue täältä.

Koodi ei kelpaa kirjautuessa

Lue täältä.

Puhelin tai Authenticator-sovellus eivät ole enää käytettävissä

Lue täältä.

Tietojen poistaminen jäsenrekisteristä

Mikäli haluat, että omat/lapsesi tiedot poistetaan seuran jäsenrekisteristä (esim. et ole enää seuran toiminnassa mukana), ole yhteydessä seuran jäsenrekisterivastaavaan poistaaksesi tietosi seuran jäsenrekisteristä.

Jäsenrekisterivastaavan yhteystiedot löydät seuran tietosuojaselosteesta. Tietosuojaselosteen löydät seuran myClub-sisäänkirjautumissivulta. Voit myös pyytää jäsentilin sulkemista mobiilisovelluksessa.

myClub-tuotetuki ei voi poistaa jäsentietoja, sillä seura on jäsenrekisterinpitäjänä vastuussa oman jäsenrekisterinsä ajantasaisuudesta.

Poistuminen jakelulistalta

Mikäli et halua vastaanottaa viestejä seuralta, tarkista omat viestintäasetukset kyseiseltä jäsentililtä kirjautumalla myClubiin joko selaimessa tai mobiilisovelluksella. Tarkista kohta Yhteisön viestit.

Mikäli et ole enää seuran toiminnassa mukana, ole yhteydessä seuran jäsenrekisterivastaavaan poistaaksesi jäsentilisi ja sähköpostisosoitteesi seuran jäsenrekisteristä.

Jäsenrekisterivastaavan yhteystiedot löydät seuran tietosuojaselosteesta. Tietosuojaselosteen löydät seuran myClub-sisäänkirjautumissivulta.

myClub-tuotetuki ei voi poistaa jäsentietoja, sillä seura on jäsenrekisterinpitäjänä vastuussa oman jäsenrekisterinsä ajantasaisuudesta.

Jäsentilin liittäminen tunnukselle -viesti tuli pyytämättä

Mikäli sait Jäsentilin liittäminen tunnukselle -viestin sähköpostiisi pyytämättä, on joku yrittänyt liittää (usein vahingossa) myClub-tunnuksellesi (sähköpostiosoitteellasi) jäsentiliä.

Jäsentilin käyttöönotto tapahtuu aina sähköpostin kautta, joten jos liittämisen tehnyt henkilö ei pääse sähköpostiisi käsiksi, voit jättää viestin huomioimatta. Lisätietoa jäsentilien hallinnoinnista.

Tapahtumat eivät näy oikein

Mikäli käytät myClub-mobiilisovellusta, tarkista että olet Tapahtumat-sivulla oikealla välilehdellä; omat tapahtumat löydät joko Omat- tai Mukana-välilehdeltä.

Mikäli et näe seurasi harrastustapahtumia myClub-sovelluksessa, tarkista tai pyydä seuran toimihenkilöä tarkistamaan että sinulla on varmasti jäsentili seurassa. Pyydä toimihenkilöä myös tarkistamaan, että kuulut oikeaan ryhmään ja että jäsentilisi sähköpostiosoite on oikein.

Kun jäsentili löytyy, sähköposti on oikein ja kuulut oikeaan ryhmään, pyydä toimihenkilöä lähettämään aktivointilinkki sähköpostiisi ja ota jäsentili käyttöön.

Aktiivisuustilasto ei päivity

Mikäli et näe realistisia aktiivisuustilastoja mobiilisovelluksessa, tämä johtuu siitä, että seuran/joukkueen/ryhmän toimihenkilöt eivät suorita läsnäoloseurantaa myClubilla. Vaikka olet ilmoittautunut (ja käynyt) tapahtumissa, ei tästä synny merkintää aktiivisuusraporttiin, mikäli toimihenkilö ei merkitse läsnäoloa.

Voit tiedustella seuran käytänteitä läsnäolojen merkintään suoraan seuran/joukkueen/ryhmän vastuuhenkilöltä, esimerkiksi valmentajalta.

Miten voin tilata tapahtumat kalenteriini

Lue täältä.

Tuetut laitteet

myClubia voit käyttää sekä selaimessa (katso tuetut selaimet) että maksuttomalla mobiilisovelluksella.

Huomaathan, että käyttääksesi myClubia sinun tulee olla mukana myClubia hyödyntävän seuran toiminnassa.

Vastasiko tämä kysymykseesi? Kiitos palautteestasi Palautteen lähettämisessä tapahtui virhe. Yritä myöhemmin uudelleen.