myClub-ohjeet
Seuran harrastajaSeuran toimihenkilöAPITakaisin myClubiin
Seuran toimihenkilö
Seuran toimihenkilö
  • Johdanto toimihenkilöille
  • Uudet ominaisuudet
  • Mobiilisovellus
  • myClub-käyttöönotto
    • Tilaus
    • Asetukset
    • Tietosuojaseloste
    • Tiedotus ja käytön aloittaminen
  • Asetukset
    • Jäsenet
    • Tapahtumat
    • Ryhmät
    • Laskutus
    • Viestintä
    • Sopimukset
    • Roolit (toimihenkilöiden käyttöoikeudet)
    • Tietosuoja
    • Tyylit
  • Jäsenet
    • Lisääminen järjestelmään
    • Lisääminen ryhmään
    • Poistaminen ryhmästä
    • Poistaminen järjestelmästä
    • Duplikaatin poisto
    • Jäsentiedot
    • Suodattimet
    • Kokoelmat
    • Perheet
    • Saavutukset
    • Yhteistyökumppani
    • Liitäminen verkkosivulle
    • Muutokset
    • Käyttöesimerkkejä
  • Laskutus
    • Laskun luonti
    • Tuotteen luonti
    • Alennukset
    • Erääntyneet laskut
    • Maksusuoritukset
    • Viitemaksut
    • Hyvityslaskut
    • Maksusuorituksen korjaaminen
    • Excel-tiedostoon vienti
    • Laskujen tulostus
    • Poikkeustapaukset laskuissa
    • Käyttöesimerkkejä
    • Kuukausiveloitukset
  • Tapahtumat
    • Luonti ja asetukset
    • Jäsenen ilmoittaminen
    • Ennalta valittu kokoonpano
    • Läsnäoloseuranta
    • Vieraileva jäsen
    • Poistaminen
    • Tapahtumien tuonti
    • Excel-tiedostoon vienti
    • Liittäminen kotisivuille
    • Kurssi-ilmoittautumistapahtumat
    • Käyttöesimerkkejä
  • Kurssit
    • Luonti ja asetukset
    • Aikataulu
    • Osallistujat
    • Liittäminen kotisivuille
  • Viestintä
    • Tiedotteet
    • Sähköpostit
    • Tekstiviestit
    • Viestipohjat
    • Liittäminen kotisivuille
    • Käyttöesimerkkejä
  • Yleisiä ohjeita
    • Palvelulaskutus
    • Käyttöliittymä
    • Omat toimihenkilöasetukset
    • Kirjautuminen
    • Video-ohjeita
  • Lisäpalvelut
    • Yleistä
    • Aulamoodi
    • Kirjanpito
      • Käyttö
      • Netvisor
      • Procountor
    • Kotisivupaketti
    • Materiaalipankki
    • Pankkiyhteys
    • Palloliitto
      • Pelipassien lataus myClubiin
      • Pelaajien vienti Pelipaikkaan
    • Qridi Sport
    • Saatavien hallinta
    • SMS
    • Taloushallinto
    • Tuotteet
      • Käyttöönotto
      • Luonti ja hallinta
      • Sovellusesimerkkejä
    • Verkkokauppa
    • Verkkolaskutus
    • Verkkomaksut
      • Paytrail
    • Vuorosuunnittelu
      • Asetukset
      • Varattavat ajat
      • Vuorot
      • Verkkokauppa
      • TASO-integraatio
    • myClub Connect
      • Toiminnallisuudet
      • myClub Connect tietosuojaohje
    • Harrastekalenteri
Powered by GitBook
On this page
  • Asetukset Procountorissa
  • Asetukset myClubissa
  • Kirjanpitoaineisto Procountorissa
  • Ongelmatilanteita

Was this helpful?

  1. Lisäpalvelut
  2. Kirjanpito

Procountor

PreviousNetvisorNextKotisivupaketti

Last updated 1 month ago

Was this helpful?

Kirjanpito-lisäpalvelu integroituu saumattomasti taloushallinto-ohjelmisto Procountoriin. Kirjanpitoaineisto toimitetaan automaattisesti kuukausittain tai viikottain suorite- tai maksuperusteisesti koontina tilitoimiston ja/tai urheiluseuran Procountor-ohjelmaan. Tutustu Procountoriinn osoitteessa

Asetukset Procountorissa

  1. Kirjaudu Procountor-ohjelmistoon.

  2. Varmista näkymästä Asetukset > Kirjanpidon tiedot > ALV-oletukset, että kotimaan ALV-status (tunniste vat_1) on käytössä, ja että myClubissa käyttämänne alv% on valittu aktiivisiksi.

  3. Varmista, että Procountorin käyttäjällä on oikeudet Kaikki oikeudet / Uusi muistiotosite. Varmista myös, että käyttäjällä on Kaikki oikeudet / Kirjanpidon perustiedot. Procountorin käyttäjä, jolla on oikeudet käyttäjähallintaan, pääsee muokkaamaan oikeuksia ohjelman kohdassa Hallinta > Käyttäjät ja käyttöoikeudet.

  4. Jos käytät laskentakohteita, tarkista niiden nimet Procountorissa. Sinun tulee käyttää samoja nimiä myClubin laskentakohteilla.

Asetukset myClubissa

  1. Kirjaudu sisään myClubiin.

  2. Mene Asetukset > Lisäpalvelut > Kirjanpito -sivulle.

  3. Siirry Kirjanpito-ohjelmistot -välilehdelle ja klikkaa Liitä Procountoriin.

  4. Kirjaudu Procountoriin ja valitse liitettävä yritys. Valinnan jälkeen siirryt takaisin myClubiin ja Procountor on liitetty myClubiin.

  5. Tarkasta Kirjanpito-ohjelmistot -välilehdeltä, että liitetty yritys on oikea.

Jotta aineiston siirto onnistuu myClubista Procountoriin

  1. Varmista, että kaikki laskutuskategorioissa käytetyt kirjanpitotilit löytyvät myös Procountorissa tilikartasta (Asetukset > Laskutus > Laskutuskategoriat).

  2. Varmista, että kaikki pankkitileissä käytetyt kirjanpitotilit löytyvät myös Procountorissa tilikartasta (Asetukset > Laskutus > Pankkitilit).

  3. Varmista, että Ryhmissä käytetyt kustannuspaikkanimikkeet vastaavat kirjanpidossa käyttämiänne. (Asetukset > Ryhmät).

  4. (Voit asettaa kirjanpitotilit ja kustannuspaikat myös Asetukset > Lisäpalvelut > Kirjanpito > Kirjanpitotilit -sivulla.)

  5. Varmista, että laskentakohteiden nimet ovat samat myClubissa ja Procountorissa. Laskentakohteet joiden nimi ei täsmää järjestelmien välillä jätetään huomiotta siirrossa.

Kirjanpitoaineisto Procountorissa

Kirjanpitoaineisto viedään myClubista aina Kirjanpito-lisäpalvelun asetuksien mukaisesti kuukausittain tai viikottain koontina Procountoriin. Tuodut aineistot löydät Procountorista näkymästä Kirjanpito > Muistiotositteiden haku. Aineiston siirryttyä Procountoriin vastaa kirjanpitäjä tämän jälkeen normaalin prosessin mukaisesti aineiston hyväksynnästä ja jatkokäsittelystä.

Automaattista siirtoa ei voida suorittaa, jos myClubissa käytettyjä kirjanpitotilejä ei löydy Procountorin tilikartasta. Voit siirtää aineistot käsin myClubista avaamalla aineiston ja valitsemalla Siirrä aineisto kirjanpito-ohjelmaan.

Ongelmatilanteita

Kirjanpitoaineiston siirrosta tulee virheviesti 403 forbidden.

Varmista, että Procountorin käyttäjällä on oikeudet Kaikki oikeudet / Uusi muistiotosite. Procountorin käyttäjä, jolla on oikeudet käyttäjähallintaan, pääsee muokkaamaan oikeuksia ohjelman kohdassa Hallinta > Käyttäjät ja käyttöoikeudet.

https://www.procountor.com