myClub-ohjeet
Seuran harrastajaSeuran toimihenkilöAPITakaisin myClubiin
Seuran toimihenkilö
Seuran toimihenkilö
  • Johdanto toimihenkilöille
  • Uudet ominaisuudet
  • Mobiilisovellus
  • myClub-käyttöönotto
    • Tilaus
    • Asetukset
    • Tietosuojaseloste
    • Tiedotus ja käytön aloittaminen
  • Asetukset
    • Jäsenet
    • Tapahtumat
    • Ryhmät
    • Laskutus
    • Viestintä
    • Sopimukset
    • Roolit (toimihenkilöiden käyttöoikeudet)
    • Tietosuoja
    • Tyylit
  • Jäsenet
    • Lisääminen järjestelmään
    • Lisääminen ryhmään
    • Poistaminen ryhmästä
    • Poistaminen järjestelmästä
    • Duplikaatin poisto
    • Jäsentiedot
    • Suodattimet
    • Kokoelmat
    • Perheet
    • Saavutukset
    • Yhteistyökumppani
    • Liitäminen verkkosivulle
    • Muutokset
    • Käyttöesimerkkejä
  • Laskutus
    • Laskun luonti
    • Tuotteen luonti
    • Alennukset
    • Erääntyneet laskut
    • Maksusuoritukset
    • Viitemaksut
    • Hyvityslaskut
    • Maksusuorituksen korjaaminen
    • Excel-tiedostoon vienti
    • Laskujen tulostus
    • Poikkeustapaukset laskuissa
    • Käyttöesimerkkejä
    • Kuukausiveloitukset
  • Tapahtumat
    • Luonti ja asetukset
    • Jäsenen ilmoittaminen
    • Ennalta valittu kokoonpano
    • Läsnäoloseuranta
    • Vieraileva jäsen
    • Poistaminen
    • Tapahtumien tuonti
    • Excel-tiedostoon vienti
    • Liittäminen kotisivuille
    • Kurssi-ilmoittautumistapahtumat
    • Käyttöesimerkkejä
  • Kurssit
    • Luonti ja asetukset
    • Aikataulu
    • Osallistujat
    • Liittäminen kotisivuille
  • Viestintä
    • Tiedotteet
    • Sähköpostit
    • Tekstiviestit
    • Viestipohjat
    • Liittäminen kotisivuille
    • Käyttöesimerkkejä
  • Yleisiä ohjeita
    • Palvelulaskutus
    • Käyttöliittymä
    • Omat toimihenkilöasetukset
    • Kirjautuminen
    • Video-ohjeita
  • Lisäpalvelut
    • Yleistä
    • Aulamoodi
    • Kirjanpito
      • Käyttö
      • Netvisor
      • Procountor
    • Kotisivupaketti
    • Materiaalipankki
    • Pankkiyhteys
    • Palloliitto
      • Pelipassien lataus myClubiin
      • Pelaajien vienti Pelipaikkaan
    • Qridi Sport
    • Saatavien hallinta
    • SMS
    • Taloushallinto
    • Tuotteet
      • Käyttöönotto
      • Luonti ja hallinta
      • Sovellusesimerkkejä
    • Verkkokauppa
    • Verkkolaskutus
    • Verkkomaksut
      • Paytrail
    • Vuorosuunnittelu
      • Asetukset
      • Varattavat ajat
      • Vuorot
      • Verkkokauppa
      • TASO-integraatio
    • myClub Connect
      • Toiminnallisuudet
      • myClub Connect tietosuojaohje
    • Harrastekalenteri
Powered by GitBook
On this page
  • Esittely
  • Toimintaperiaate

Was this helpful?

  1. Lisäpalvelut

Tuotteet

Kurssit, jäsenyydet, lisenssit, 10-kortit ja tunnit – myy ja hallinnoi kaikki automaattisesti

PreviousTaloushallintoNextKäyttöönotto

Last updated 11 months ago

Was this helpful?

Esittely

Järjestääkö seuranne kursseja tai kerhoja? Kuuluuko palveluvalikoimaanne liikuntatunteja, valmennuksia tai muita maksullisia tuotteita? Myyttekö koko kauden jäsenyyksiä, joilla harrastajat osallistuvat toimintaan? myClubin tuotteilla kaikkien näiden myynti ja hallinnointi onnistuu automaattisesti. Tuote voi olla siis kertakortti, 10-kortti, kuukausikortti, jäsenyys, lisenssi tai mikä vain, jolla seura kontrolloi harrastajien osallistumista toimintaan.

Seuran on mahdollista halutessaan estää harrastajan ilmoittautuminen kurssille tai tapahtumaan ilman oikeaa ja voimassa olevaa tuotetta. Näin seuran toimintaan osallistuvat aina vain harrastajat, jotka ovat suorittaneet vaadittavat harrastusmaksut.

Seura voi luoda tuotteita joustavasti omien tarpeidensa mukaan. Helpompaa tapaa myydä ja hallinnoida oikeuksia osallistua seuran toimintaan ei ole:

  • Harrastajilla aina voimassaolevat tuotteet jäsentilillään ladattuna jäsenkorttiin.

  • Täysin automaattinen ja vaivaton prosessi seuralle: tuotteen myynti, laskutus ja tarkastus ilmoittautumisten yhteydessä.

  • Seuran tapahtumissa ei maksamattomia harrastajia – voimassa olevan tuotteen tarkastus läsnäoloseurannan yhteydessä. Tehokasta varainhankintaa!

  • Monipuoliset tuotetyypit kaikkiin käyttötapoihin: kertatuotteet, kausituotteet ja sarjatuotteet.

  • Erilaiset ostovaihtoehdot: kertamaksu tai jatkuva uusiutuva tilaus.

  • Tuotteiden itsepalveluosto sisäänrakennettu tapahtumiin ja kursseihin.

  • Samaan tapahtumaan voidaan mahdollistaa ilmoittautuminen eri tuotteilla tai tuotteiden yhdistelmillä.

- "Meille tämä oli siirtyminen nykyaikaan", Tapanilan Erä ry

Toimintaperiaate

Tuotteiden avulla seuran palveluiden myynti, laskutus ja käytön seuranta helpottuu merkittävästi. Sekä toimihenkilöt että seuran harrastajat hyötyvät tästä. Palveluiden myynti voidaan muuntaa mukavaksi digitaaliseksi itsepalveluksi.

  1. Voit määritellä tapahtumiin ja kursseihin vaatimuksen, että valittu tuote tai tuotteet tulee olla osallistujalla voimassa.

  2. Harrastajan ilmoittautuessa tapahtumaan, harrastajan tuotteet tarkistetaan. Mikäli määritetyt tuotteet eivät ole voimassa, tulee osallistujan hankkia ne ennen kuin voi ilmoittautua. Tuotteiden osto voidaan tehdä suoraan ilmoittautumisen yhteydessä.

  3. Tuotteen voimassaolo tarkistetaan ja käyttökerta tuotteelle merkitään ohjaajan toimesta harjoitusten yhteydessä myClub coach -sovelluksella. Mikäli tuotetta ei ole tai se ei ole voimassa, saa ohjaaja tästä ilmoituksen.

  4. Harrastaja näkee omien tuotteidensa voimassaolon ja tuotteelle merkityt läsnäolokerrat sovelluksen jäsenkortti-näkymästä

Katso video!
Tuotteet-lisäpalvelun toimintaperiaate (Toimihenkilö, Harrastaja, Valmentaja)