Tiedotus ja käytön aloittaminen
Tiedotepohja jäsenistölle käyttöönotosta
Kun seura ottaa myClubin käyttöönsä, kannattaa jäsenistöä tiedottaa asiasta. Selkeällä tiedottamisella vältytte turhilta kysymyksiltä ja väärinkäsityksiltä. Alla olevia tiedotepohjia voi hyödyntää esimerkiksi seuran verkkosivuilla tai sosiaalisessa mediassa.
Jäsenten lisäys järjestelmään
Jäsenten lisäys myClubiin onnistuu kätevästi muutamalla eri tavalla. Kun jäsenet lisätään/liittyvät järjestelmään, saavat he samalla halutun ryhmän jäsenyyden.
Tilanteesta riippuen jäsenet voivat joko itse lisätä itsensä seuran jäseneksi ja ottaa jäsentilin käyttöönsä (esimerkiksi ilmoittautuessaan kurssille), tai toimihenkilöt voivat lisätä jäsenet ja kutsua heidät seuraan (esimerkiksi joukkueenjohtaja lisää uudet pelaajat kauden alussa).
Lue lisää jäsenten lisäämisestä järjestelmään.
Roolien (käyttöoikeuksien) lisäys toimihenkilöille
Jotta toimihenkilöt (rahastonhoitajat, joukkueenjohtajat, valmentajat jne) voivat hoitaa tehtäviään, tulee heille lisätä sopivat käyttöoikeusroolit Asetukset > Roolit-sivulla. Lue lisää roolien lisäämisestä.
Roolit tulee määritellä ja rajata toimihenkilöille siten, että käyttöoikeus ja toiminnot kattavat vain ne osat, jotka kuuluvat toimihenkilön asiallisen toimen piiriin jäsenasioiden hoitamiseksi.
Last updated
Was this helpful?