myClub-ohjeet
Seuran harrastajaSeuran toimihenkilöAPITakaisin myClubiin
Seuran harrastaja
Seuran harrastaja
  • Johdanto harrastajille
  • myClubin käyttöönotto
  • Mobiilisovellus
  • myClub tunnus
    • Luominen
    • Alle 13-vuotias
    • Muokkaaminen
    • Poistaminen
    • Monivaiheinen tunnistautuminen
    • Tuetut selaimet
  • Jäsentili
    • Rekisteröinti
    • Asetukset
    • Hallinnointi eri seuroissa
    • Toinen jäsentili
    • Vanhemmat
    • Ryhmään liittyminen
    • Ryhmästä poistuminen
    • Jäsenkortti
    • Poistaminen
    • myClub-tunnuksen poistaminen
  • Tapahtumat
    • Ilmoittautuminen
    • Kalenteri
  • Viestintä
    • Yhteystiedot
    • Ongelmatilanteita
  • Laskutus
    • Laskun maksu
    • E-lasku
    • Erääntynyt lasku
  • FAQ - in English
Powered by GitBook
On this page
  • Tarkista myClub-jäsentilin viestintäasetukset
  • Tarkista sähköpostiohjelmasi roskaposti
  • Tarkista, käytätkö yrityksen sähköpostia
  • Sähköpostiosoite katoaa jäsenen tiedoista

Was this helpful?

  1. Viestintä

Ongelmatilanteita

PreviousYhteystiedotNextLaskutus

Last updated 2 years ago

Was this helpful?

Yleisin syy jolloin harrastaja tai harrastajan huoltaja ei saa myClubista sähköposteja voi johtua joko käyttäjätilin viestiasetuksista, sähköpostiohjelman roskapostisuodattimesta tai yrityksen sähköpostipalvelimen roskapostisuodattimesta. Tarkista seuraavat asiat, jos et saa myClubista lähetettyjä sähköpostiviestejä sähköpostiisi.

Tarkista myClub-jäsentilin viestintäasetukset

Katso , että viestit on asetettu menemään oikeisiin sähköpostiosoitteisiin.

Tarkista sähköpostiohjelmasi roskaposti

Kun olet tarkistanut myClub-jäsentilin viestintäasetusten oikeellisuuden ja silti et saa sähköposteja sähköpostilaatikkoosi, tarkista sähköpostiohjelmasi roskapostilaatikko. Tarkista myös sähköpostisi muut kansiot; esimerkiksi Gmail voi aluksi sijoittaa myClubista tulevat viestit Tarjoukset-osioon.

Jos havaitset myClubista lähetettyjä viestejä roskapostilaatikossasi, merkitse kyseiset sähköpostit siten, että ne eivät ole roskapostia.

Tarkista, käytätkö yrityksen sähköpostia

Käyttäessäsi sähköpostiosoitteena yrityksesi sähköpostiosoitetta, saattaa yrityksen normaalia tiukemmat roskapostisuodattimet suodattaa myClubista tulleet yksityisviestit kokonaan pois. Näin yrityksen sähköpostipalvelin ei lähetä myClubista lähetettyjä viestejä eteenpäin edes roskapostilaatikkoosi. Tällöin ratkaisu on, että käytät yksityistä, esimerkiksi Gmail tai Hotmail osoitetta.

Voit myös ottaa yhteyttä yrityksen IT-tukeen, jotta he muuttaisivat sähköpostipalvelimen asetukset siten, että @myclub.fi sähköpostit välitettäisiin eteenpäin sähköpostiisi.

Seuraavissa yrityssähköpostiosoitteista olemme saaneet palautetta myClub-sähköpostien vastaanottohaasteista: @k-market.com, @fortum.com, @kesko.fi

Sähköpostitoimitukset on myClubissa saatu erittäin toimitusvarmaksi. Sähköpostilähetys on sertifioitu ja tilattu Amazon Web Services -palvelusta, joka on maailmanlaajuisesti yksi käytetyimmistä sähköpostipalveluista monissa järjestelmäratkaisuissa. Valitettavasti yritysten omille tietoturva-asetuksille ei Amazonkaan voi mitään.

Sähköpostiosoite katoaa jäsenen tiedoista

Mikäli toimihenkilö tai jäsen on syöttänyt sähköpostiosoitteen jäsenen tietoihin, mutta osoite katoaa sähköpostin lähettämisen jälkeen, on sähköpostiosoite virheellinen. Vastaanottava sähköpostipalvelin ilmoittaa myClubille, mikäli sähköpostiosoitetta ole, eikä postia voida lähettää perille.

Tällöin myClub poistaa automaattisesti vialliset sähköpostiosoitteet.

Viestintä- ja laskutusasetuksista