Erääntynyt lasku
Seurasi päivittää maksutiedot myClubiin oman aikataulunsa mukaisesti. Tarkempi aikaväli on seurakohtainen ja se voi olla muutamasta päivästä muutamaan viikkoon.
Jos olet maksanut laskun eräpäivänä ja lasku näkyy myClubissa edelleen tilassa Erääntynyt voi se johtua seuraavista syistä:
Seurasi ei ole vielä päivittänyt maksutietoja (tämä on yleisin syy)
Olet maksanut laskun ilman viitenumeroa tai väärällä viitenumerolla
Olet maksanut laskun väärällä summalla
Huomioi, että maksutiedot siirtyvät pankista toiseen muutaman päivän viiveellä, jolloin voi hyvinkin olla niin, että eräpäivänä maksettu summa näkyy vasta muutaman päivän jälkeen vastaanottajan tilillä.
Jos sinulla on kysyttävää erääntyneestä laskusta, ota suoraan yhteyttä seuranne rahastonhoitajaan tai lähetä seurallesi palautetta kirjautumalla myClub-jäsentilillesi ja klikkaamalla sivun alalaidassa olevaa Anna meille palautetta -linkkiä ja valitsemalla vastaanottajaksi seuranne.
Mobiilisovelluksessa voit olla yhteydessä laskuttajaan avaamalla kyseisen laskun ja klikkaamalla Ota yhteyttä laskuttajaan sivun alalaidasta.
Last updated