Taloushallinto
5/5 palvelukokonaisuus seuroille, jotka haluavat täydellisen hyvinvoivan seura-arjen ja -talouden
Esittely
myClubilla seura hoitaa arjen seurahallinnon: jäsenhallinnan, tapahtumat, viestinnän sekä myyntilaskutuksen ja -reskontran. Taloushallinto urheiluseuroille-lisäpalvelulla seura hoitaa talous- ja palkkahallinnon modernisti, edullisesti ja helposti laadukkaan kumppanin kanssa. Koko seuran talous haltuun:
Tilitoimistopalvelut urheiluseurojen erityistarpeet huomioiden
Kirjanpito ja tilinpäätös - lakisääteiset velvoitteet by the book
Laadukas ohjelmisto (Netvisor tai Procountor) - integroituna myClubiin
Ostolaskut & matkalaskut muutamalla klikkauksella
Raportointi & budjetointi - tiedä seuran tilanne ja suunnittele tulevaa
Palkanmaksu ja työajanseuranta samassa paketissa
Yhden tilin mallilla selviä säästöjä sekä hyvää ja läpinäkyvää hallintoa
Ei enää vuosittaisia joukkueiden erilliskirjanpitojen vientiä pääkirjanpitoon - reaaliaikainen seuran kokonaistalous!
Joukkue- ja ryhmäkohtainen talouden seuranta kustannuspaikkoja hallinnoimalla
Talousvastaavien työtaakka kevenee joukkuetasolla ja vastuualueet selkeästi tiedossa
Väärinkäytöksien ehkäisy: seuran tilille pääsy vain oikeilla henkilöillä
Säästöt jopa tuhansia euroja vuodessa! Miksi maksaa pankkikuluja kymmenistä joukkueiden erillisistä tileistä, kun yhden tilin kulut riittävät?
Esimerkki: Seurassa on 450 jäsentä ja 15 joukkuetta, ja jokaisella joukkueella on oma tili. Kuukausittaiset hallintokulut ovat 10 € per tili. Vuodessa kulut ovat 15*10€*12kk = 1 800 €. Yhden tilin mallilla vastaava summa on 1*10€*12kk = 120 €
Laadukas taloushallinnon ohjelmisto yhteispelissä myClubin kanssa - säästät rahaa, aikaa ja hermoja!
Kuuluu Taloushallinto urheiluseuroille -lisäpalveluun
Ohjelmistona Netvisor tai Procountor
Integroituna myClubiin - automaattinen tiedonsiirto maksetuista ja avoimista laskuista
Kun myyntilaskut tehdään myClubilla ja tiedot maksuista siirretään koontiaineistona ohjelmistoon, säästää seura selvää rahaa!
Esimerkki: Seura tekee jokaiselle jäsenelle yhden laskun kuussa kymmenenä kuukautena vuodessa. Yhteensä laskuja tehdään tällöin 4 500 kappaletta vuodessa. Kirjanpito-ohjelmalla laskuttaessa jokainen lasku maksaa vähintään 0,50 €, jolloin vuodessa kustannus seuralle on 4 500*0,50 € = 2 250 €. Kun myyntilaskut tehdään myClubilla, ei laskujen teko maksa erikseen mitään.
Käyttöönotto
Siirtyminen uusiin toimintatapoihin ja järjestelmiin tehdään aina valitun kuun vaihteessa, ja siirto onnistuu hyvin myös tilikauden ollessa kesken. Tarkka käyttöönottoprosessi suunnitellaan aina tilitoimistokumppanin kanssa seurakohtaisesti. Kokenut urheiluseurojen taloushallinnon erikoisosaaja Kumppani on seuran tukena koko käyttöönoton ajan. Siirtymävaiheen jälkeen seuralla on edessä hyvinvoiva, selkeä, järjestelmällinen ja moderni seura-arki ja -talous!
Rantalainen - Taloushallinnon kumppani lähellä sinua
Kysy lisää Rantalaisen taloushallinnon palveluista:
Satu Nevalainen, satu.nevalainen@rantalainen.fi tai
Mika Jussila mika.jussila@rantalainen.fi
Last updated