myClub-ohjeet
Seuran harrastajaSeuran toimihenkilöAPITakaisin myClubiin
Seuran toimihenkilö
Seuran toimihenkilö
  • Johdanto toimihenkilöille
  • Uudet ominaisuudet
  • Mobiilisovellus
  • myClub-käyttöönotto
    • Tilaus
    • Asetukset
    • Tietosuojaseloste
    • Tiedotus ja käytön aloittaminen
  • Asetukset
    • Jäsenet
    • Tapahtumat
    • Ryhmät
    • Laskutus
    • Viestintä
    • Sopimukset
    • Roolit (toimihenkilöiden käyttöoikeudet)
    • Tietosuoja
    • Tyylit
  • Jäsenet
    • Lisääminen järjestelmään
    • Lisääminen ryhmään
    • Poistaminen ryhmästä
    • Poistaminen järjestelmästä
    • Duplikaatin poisto
    • Jäsentiedot
    • Suodattimet
    • Kokoelmat
    • Perheet
    • Saavutukset
    • Yhteistyökumppani
    • Liitäminen verkkosivulle
    • Muutokset
    • Käyttöesimerkkejä
  • Laskutus
    • Laskun luonti
    • Tuotteen luonti
    • Alennukset
    • Erääntyneet laskut
    • Maksusuoritukset
    • Viitemaksut
    • Hyvityslaskut
    • Maksusuorituksen korjaaminen
    • Excel-tiedostoon vienti
    • Laskujen tulostus
    • Poikkeustapaukset laskuissa
    • Käyttöesimerkkejä
    • Kuukausiveloitukset
  • Tapahtumat
    • Luonti ja asetukset
    • Jäsenen ilmoittaminen
    • Ennalta valittu kokoonpano
    • Läsnäoloseuranta
    • Vieraileva jäsen
    • Poistaminen
    • Tapahtumien tuonti
    • Excel-tiedostoon vienti
    • Liittäminen kotisivuille
    • Kurssi-ilmoittautumistapahtumat
    • Käyttöesimerkkejä
  • Kurssit
    • Luonti ja asetukset
    • Aikataulu
    • Osallistujat
    • Liittäminen kotisivuille
  • Viestintä
    • Tiedotteet
    • Sähköpostit
    • Tekstiviestit
    • Viestipohjat
    • Liittäminen kotisivuille
    • Käyttöesimerkkejä
  • Yleisiä ohjeita
    • Palvelulaskutus
    • Käyttöliittymä
    • Omat toimihenkilöasetukset
    • Kirjautuminen
    • Video-ohjeita
  • Lisäpalvelut
    • Yleistä
    • Aulamoodi
    • Kirjanpito
      • Käyttö
      • Netvisor
      • Procountor
    • Kotisivupaketti
    • Materiaalipankki
    • Pankkiyhteys
    • Palloliitto
      • Pelipassien lataus myClubiin
      • Pelaajien vienti Pelipaikkaan
    • Qridi Sport
    • Saatavien hallinta
    • SMS
    • Taloushallinto
    • Tuotteet
      • Käyttöönotto
      • Luonti ja hallinta
      • Sovellusesimerkkejä
    • Verkkokauppa
    • Verkkolaskutus
    • Verkkomaksut
      • Paytrail
    • Vuorosuunnittelu
      • Asetukset
      • Varattavat ajat
      • Vuorot
      • Verkkokauppa
      • TASO-integraatio
    • myClub Connect
      • Toiminnallisuudet
      • myClub Connect tietosuojaohje
    • Harrastekalenteri
Powered by GitBook
On this page

Was this helpful?

  1. Lisäpalvelut

myClub Connect

Suurseuroille, yhteistyöseuroille ja liitoille keskitettyä jäsenhallintaa

myClub Connect mahdollistaa valittujen jäsentietojen siirron automaattisesti jäsenseuroista emoseuraan, yhteistyöseuraan tai liittoon (“Liitto”). Liitto näkee reaaliaikaisesti jäsentiedot Jäsenseuroittain eriteltynä ja voi hyödyntää kaikkia myClubin ominaisuuksia normaalisti kuten viestintä, laskutus, tapahtumahallinta jne.

Liitto toimii itsenäisesti oman Y-tunnuksen alla, omilla järjestelmäasetuksilla ja palvelutilauksin. Liitto voi olla lajiliitto, emoseura itsenäisille jaoksille tai yhteistyöseuratoiminnan ylläpitäjä. Liitto voi hyväksyä tai hylätä Jäsenseuran liittymisen. Liitolla ei ole pääsyä Jäsenseurojen järjestelmiin ja vain jäsenseuran määrittelemän jäsenjoukon henkilötiedot siirtyvät ja päivittyvät automaattisesti liitolle kunkin jäsenseuran osalta.

Jäsenseura toimii täysin itsenäisesti oman y-tunnuksen alla, omilla järjestelmäasetuksilla ja lisäpalvelutilauksin. Jäsenseura voi olla lajiliittoon kuuluva seura, pääseuraan kuuluva itsenäinen jaos tai yhteistyöseura. Jäsenseura hallinnoi mihin Liittoon se haluaa liittyä ja mitkä jäsenet kuuluvat kunkin liiton henkilötietojen siirtoon.

Liiton ja Jäsenseurojen toimiessa täysin eri järjestelmillä omilla asetuksillaan varmistetaan, että Liittoon siirrettävien henkilötietojen käsittely on tietosuojalain mukaista.

Käsiteltävien henkilötietojen on oltava:

  • asianmukaisia, eli kerättyjen tietojen on oltava sellaisia tietoja, joilla kyetään täyttämään määritelty käyttötarkoitus

  • olennaisia, eli kerätyillä henkilötiedoilla on oltava selkeä yhteys määriteltyyn käyttötarkoitukseen ja

  • rajoitettuja, eli välttämättömiä määritellyn henkilötietojen käyttötarkoituksen kannalta.

Henkilötietoja ei saa kerätä tai käsitellä laajemmin kuin on välttämätöntä käyttötarkoituksen kannalta.

Liitolle eivät siis siirry automaattisesti kaikki jäsentiedot (yhteistyökumppanit, eri lajien harrastajat, toimihenkilöt, huoltajat jne.), eivätkä sellaiset henkilötiedot, jotka ovat jäsenseuran sisäiseen toimintaan liittyviä eivätkä kuulu liitolle. Liitolla ei ole pääsyä Jäsenseurojen järjestelmään ja Jäsenseurat määrittelevät itsenäisesti henkilöjoukon, joka kuuluu Liittoon siirrettävien henkilötietojen piiriin.

myClub Connect on tilattavissa suoraan myClubista Asetukset > Lisäpalvelut -sivulta.

PreviousTASO-integraatioNextToiminnallisuudet

Last updated 3 months ago

Was this helpful?