Palvelulaskutus
myClub-palvelu lähettää kuukausittain palvelun tilanneelle henkilölle (seuran ensimmäinen pääkäyttäjä) sähköpostitse laskun. Lasku lähetetään seuran määrittelemään laskutusosoitteeseen, jonka voi päivittää kohdassa Asetukset > Yleiset > myClub-sopimusasiat
Lasku lähetetään aina kuukauden ensimmäisenä päivänä. Maksuaika on seitsemän päivää. Lasku muodostuu seuran edellisen kuukauden maksimijäsenmäärän sekä käytettyjen lisäpalvelujen perusteella. Laskutuksessa huomioidaan sekä ryhmissä että arkistossa olevat jäsenet.
Jäsenrekisterinpitäjänä seuran (pääkäyttäjien) velvollisuus on huolehtia, että järjestelmässä ei säilytetä jäseniä, jotka eivät ole aktiivisesti mukana seuran toiminnassa. Tiedot tulee poistaa henkilötietolain sekä seuran omassa tietosuojaselosteessaan määrittelemien periaatteiden mukaisesti.
Mikäli laskua ei makseta eräpäivään mennessä, näkyy myClubissa toimihenkilöille ilmoitus maksamattomista laskuista. Ilmoitus poistuu, kun lasku on maksettu (maksutilanne päivittyy automaattisesti kerran päivässä klo 18:30).
Vanhoja laskuja voi tarkastella kohdassa Asetukset > Sopimukset > myClub-palvelulaskut.
Lisätietoa hinnoittelusta (myClub-palvelu, lisäpalvelut, maksumuistukset) löytyy hinnastosta.
Huomaa
Jos kuukauden veloitusten veroton summa on pienempi kuin 11 €, veloitukset siirtyvät eteenpäin ja ne laskutetaan seuraavan laskun yhteydessä.

Laskutustietojen päivitys

Kun seuran ostolaskuista vastaava yhteyshenkilö tai henkilön sähköposti vaihtuu, tulee päivittää yhteystiedot myös myClubin laskutukseen.
Seuraavat tiedot voi päivittää kohdassa Asetukset > Sopimukset > myClub-palvelusopimus:
  • Viitehenkilö: myClub-laskujen vastaanottajan nimi
  • Sähköposti: myClub-laskujen vastaanotto-osoite
  • Y-tunnus
  • E-laskutusosoite: Syötä seuran OVT tunnusta ja valitse listalta verkkolaskutusoperaatoria.
Copy link